2009年4月13日星期一

中山、番禺兩天遊 Day1 -Part III

是晚我地入住中山陽光半島酒店別墅, 但呢度附近是乜都無既, 因為d 設施好多都未整好, 環境唔錯, 每幢 house 設計都唔同, 睇下你好唔好彩, 我地果幢都幾靚, 亦都安排左我地6個人一間屋, 唔駛同其他團友 share ~ 有3間房, 不過得一個是套房, 其他兩個房就要共用一個 toilet, 同之前講既有d 出入, 好在我地都無乜所謂...個熱水爐就怪怪地, 要好有技巧先會有熱水.....

我地玩左成日都好眼訓, 同導遊講我地要食燒雞, 於是我地6 個人叫左三隻雞 ~~ 22:30 準時送到


哇 ~ 隻雞好 juicy ~~ 正 ~ 盛惠80 人仔一隻 。

Cont'd....

2 則留言: