2009年4月13日星期一

中山、番禺兩天遊 Day1 -Part II

跟住我地去左蘆薈園, 也是 sell 我地買野, 我地最後都係乜都無買, 只係吃左一碗糖水 ~

就係呢碗雪耳川貝燉蘆薈, 都幾好味 ~ 跟住我地去左雲錦布衣睇布雲南布衣族人既屋, 其實呢個都係都係其次, 主要 sell 我地買茶葉, 我同媽咪都有買...終於都洗左錢...
呢度就係個部落大廳 ~ 入到大廳, d 族人就沖茶比我地飲 ~
最好味就係d 花茶, 有淡淡既荔枝味 ~ 幾好飲 ~

d 札染布好靚呀 ~ 不過好貴 ~~
呢包係小佗茶, 係普洱既一樣 ~ 個袋好精美 ~

仲有甘桔食, 又幾好味喎 ~
由於帶領我地果個部族阿頭好攪笑, 亦都好直接咁 sell 我地d 買茶葉, 所以我地都買左 ~ 呢度係我地放底最多銀兩既地方 ~ 其他人唔多飲茶, 所以無買到 ~~
去完雲錦布衣, 又帶左我地去濠江鉅記買手信, 我地吃左一碗龜靈膏 RMB20 ~ 都幾抵, 買左少少食既野就走...然後地去左中山雅居樂果頭食晚飯 ~ 呢間野都幾好味喎 ~ 個秘製菠蘿飽幾正 ~~ 我地買左兩個菠蘿仔, 今晚宵夜 ~ 食飽飯就無活動啦, 因為我地住既酒店附近無野玩, 所以淨係叫左宵夜...

Cont'd......

2 則留言:

  1. 菠蘿包好得意,好似可以分体咁

    回覆刪除
  2. 個菠蘿包入面真係有菠蘿, 好攪笑 ! 不過真係幾好味 ~~

    回覆刪除