2009年4月14日星期二

朱凌凌 Juicy Ning 優噏演唱會

星期日晚同 Ms Yellow, 標先生同埋沙小姐去左睇朱凌凌 Juicy Ning 優噏演唱會, 之前一個月透過 facebook 既群組知道佢地攪演唱會, 即刻問有無人想睇, 估唔到咁多人想睇喎 ~ 正 ! 呢隊野是唯一 我鐘意既 local band, 因為佢地唔高深, 又攪笑, d 歌又幾好聽, 入場費 vip $160 包2盒野飲, 有得坐咁啦 ~ 今次既主題係 優up, 優 down ~ and moving all around ~
朱凌凌有五位成員 ~ 左起白只, 朱康, 朱謙, Chris , 佢地穿上好似茶餐廳既制服 ~

仲有阿卵 ~ 我最鐘意佢 ~ 超攪笑 ~

阿 chris 扮古巨基同陳德璋激似 !!

白只呢一刻扮邊個 ? Eason !! 佢仲有扮路芙, 笑爆咀 ~
個 show 由20:00 開始但 20:30 佢地先出黎, 因為佢地話咁先夠 rock !! Blue Jeans 都係咁...
不過個 show 唱到 00:00 , 非常抵 ! 因為佢地前後出左兩隻碟, 第一隻碟 Stage dive 同埋 don't touch my woman (single), 但 Stage dive 只唱了李白同李英愛, 其他都是新歌, 最新 EP "goodbye badbye" 都是得五首歌, live 入面有好多歌都是沒有收錄既, 仲有佢地好多攪笑既對話, 簡直是演唱會 + 畫劇共冶一爐 ~ 正 !!!
另外我最鐘意阿大佬教唱歌果首 "對她說", 歌詞十分正 ! 應晒 ! 另外朱康玩 beatbox , 白只同阿卵鬥 rap果首 "do you wanna give up" 都好正 ! 希望佢地可以越黎越掂, 下次我都會再捧埸既 !

2 則留言:

  1. 嘩~~聽落真係好精彩呀,我好想睇呀,希望下次我都可以參與啦

    回覆刪除
  2. 係啦 ~ 下次我都會去睇, 因為佢地表演得好好 ~

    回覆刪除