2009年4月7日星期二

ipod shuffle 第三代

呢個產品, 算係我第一樣擁有既蘋果產品, 雖然我都買過第一代既 ipod shuffle, 但係是要黎送給人, 自已亦未曾玩過.... mac, ibook, iphone, ipod touch, ipod nano...etc 對我黎講都是有點兒奢侈, 但佢既 design 又真係幾型, 今次呢個 ipod shuffle 我覺得都算平, 大家都買得起之餘, 又可以感受一下新科技...

買左之後都無詳細睇佢點操作, 但機身得一個製, 就係開關, headphone 有個大細聲調較既按鈕, 就係咁多...我心想, 今次比人搵苯?? 咁平, 可能就係得咁多 function....但無理由咁低能, 無得 skip 歌, 焗你播乜就聽乜....仲有新功能 VoiceOver 都未得真正體會, 都係睇下個 overview 先講 ~

果然不是部機低能, 是我自已低能 -_-

所有 control 除了開關都是在 headphone 果粒製度, 只要按中間一下就會 pause, 再按一下就 resume, double click 就是 skip 歌, 長 hold 就是 VoiceOver function, 亦都非常佩服講出黎既歌曲資料非常流暢, 一d 都唔似將d 字夾埋黎讀, 好利害...不過咁, 唯一唔好既就係唔可以換 headphone, 因為乜都要靠個 headphone, 所以壞左就要買過個 headphone 先得啦...


轉載 : 【明報專訊】

相信很多人已聽聞Apple最新的iPod Shuffle備有4GB快閃記憶容量,比上一代多了一倍,可儲存達1000首歌。可是,新Shuffle的賣點是其發聲功能VoiceOver,它有點像快譯通的發聲詞典,當然經Apple設計及包裝後,功能更具創意,只要按下耳筒線上控制器兩秒,便會傳來正在收聽的歌曲及歌手名字。

14種語言發聲

這個Shuffle能辨認14種語文,即可發聲讀出14種語言,但可惜暫時沒有廣東話,只有普通話。記者試用後,覺得英語發音尚算自然,而普通話、法、德及意等語言,則有點生硬。
另外,新Shuffle設有Playlist,你大可編輯不同的song list,如健身、跑步、搭巴士或至愛歌曲選,而且操控簡易,只要按着耳筒的控制器中間位置,待發聲系統讀出歌曲及歌手名字後,便會「咇」一聲,然後便讀出歌曲目錄,讀至想選的目錄便按一下,就會播放那目錄的歌曲,對用家來說十分方便。

售價﹕$600(4GB,有黑白兩色)

4 則留言:

  1. 據聞呢部野唔可以揀歌黎聽,要一路聽落去,唔多方便喎!

    回覆刪除
  2. 你一定無睇我呢編文章就打 comment.....

    回覆刪除
  3. 冇睇哂。因為之前曾經聽過一個用家講過下呢部野既功能。

    回覆刪除
  4. 咁唔該你再睇真d 先啦 ~~~~

    回覆刪除