2009年5月7日星期四

本地一日遊

今次同埋阿仔, 大哥一家人, Jackie, Ringo, 樂樂同埋佳哥一行十人去左參加本地一日遊旅行團 ~

行程包括有屯門公園的爬蟲屋, 流浮山海鮮餐, 牛牛樂園, 摘士多啤梨 同埋薰衣草園 ~


天公做美 ! 好好太陽但又不是太熱, 本團導遊媚姨經驗豐富, 大家都玩得好開心 ~~
我地第一站去左爬蟲屋, 之前從來都未黎過, 亦都唔知道個公園入面有咁靚既爬蟲屋, 入面住左好大隻既盾臂龜, 真係好大隻, 可以坐一個小朋友上去 ! 除左盾臂龜之外, 仲有印度星龜同埋價值不菲既鑽石龜, 唔同品種既蜥蜴, 大蟒蛇, 鱷魚等, 雖然地方唔大, 但出面個草地好正, 非常翠綠 ~ 我地係呢個草地上都玩左好耐下, 行完之後我地就人流浮山啦 ~ 因為食頭圍, 我地 11:00 去到行下海味街先 ~ 11:30 先至開飯 ~
是日午餐都不過不失, 有蝦, 有魚, 有雞, 仲有鮑魚仔 ~ 不過d 餐具就好多油, 我隻碗仲痴左粒飯….我估佢就咁浸一浸水就算, 根本無洗過…不過百幾蚊都無得計咁多….

食完晏我地就去牛牛樂園, 呢度d 牛是黎自紐西蘭, 每位團友都有一杯仔牛奶試飲 ! d 奶好好味喎, 唔羶 ! 跟住小朋友們就去左餵牛牛食草, 同埋玩果個揸奶機, 不過可惜無得人手試揸啦 ~ d 奶阿仔勁鐘意飲呀, aunt Jackie 仲請佢飲多枝, 我自已就試左牛奶咖啡, 其實我都係想飲杯 coffee, 因為我真係實在好唔夠訓 ~
下一站就去摘士多啤梨, 開頭個個朋友都同我講無士多啤梨摘啦, 因為已經過左時間, 會將行程改為摘生菜. 點知阿媚姨既然安排到有士多啤梨摘, 雖然唔係咁大粒, 不過小朋友就好開心, 因為摘下都好好玩 ~ 最後我都摘唔夠一磅, 唯有搭夠佢, 另外送左d 百合茄比我地食, 呢個場都 ok 啦 ~

跟住就去最後一個景點啦, 就係薰衣草園, 其實呢度是在近流水響, 環境幾好又有得 BBQ. 一去到阿仔就話要餵羊仔, 於是就同表妹 Jess 一齊餵, 之後我地就去薰衣草堆度影相, 雖然不算大規模, 但比我想像中 ok . 不過唔明點解日本北海道既薰衣草園得紫色, 但唔知點解大陸同香港果d 就綠色多過紫色…. 不過呢個一日遊都幾好玩又平, 尤其小朋友非常開心, 下次會再攪 ~

7 則留言:

  1. 屯門公園的爬蟲屋, 流浮山海鮮餐, 牛牛樂園, 摘士多啤梨 同埋薰衣草園本地一日遊

    很想知道這個本地團的資料,請email給我,多謝!

    回覆刪除
  2. 你好!資料已經收到,Thank you!

    回覆刪除
  3. 請問可否給我這個本地團的資料...麻煩你!
    謝謝!!

    回覆刪除
  4. Hi yuetming

    我是參加發達行的本地一日遊。

    ahpei

    回覆刪除
  5. Hi,我都想知多D點去, please
    email me: candctu@gmail.com.

    thanks

    回覆刪除
  6. HI!我想要這個本地團的資料,請email給我,thx..maggie729729@yahoo.com.hk

    回覆刪除