2009年5月5日星期二

覆盆子朱古力慕斯蛋糕 【Cacao aux framboises】+ 熱情果白朱古力慕斯蛋糕 (附食譜)


老友生日飯局, 所以又要整餅啦 ! 今次問過主人家 Sharie & Ringo , 佢地都鐘意食朱古力, 再加上我成日想試呢個配覆盆子 mousses 既蛋糕, 於是今次整左個比較複雜既, 但我覺得個樣好靚囉 ~
我今次整左個迷你腰果花版 + 正常 6吋圓形版, 好多人都問我點整 ~ 所以我會 post 個 recipe 比大家 ~~ 呢個就係腰果花迷你版 ~

呢個就係生日蛋糕版 ~
食譜 : (from "Chocolats de Chocolatier - 土屋公二)
(33cm x 8cm 高4cm的長方形模具 or 6.5 吋圓形模)
A) 朱古力海棉蛋糕 (Chocolate Sponge Cake)
材料 :
蛋黃 128g + 砂糖 110g

蛋白 128g + 砂糖 34g

低粉 60g
可可粉 26g
無鹽牛油 38g (坐溶備用)

步驟 :
(1) 蛋黃和砂糖混和,打至挺身;另外蛋白加糖再打起, 收 1/3 蛋白加入蛋黃漿中後, 再加入其餘2/3伴勻。
(2) 將已過篩的低粉和可可粉分三次放入(1);
(3) 將少許蛋漿和已溶牛油拌勻,再倒回蛋漿拌勻
(4) 我於在整卷蛋的盤上用180度入爐焗約15 ~ 20分鐘。再 cut 出大圓形個迷你腰果花形 (焗爐溫度因人而異)

B) 覆盆子慕斯 (Raspberry Mousses)
材料 :
覆盆子果蓉 100g
覆盆子切碎 30g
砂糖 8g
魚膠片 3g
櫻桃酒 6g
淡忌廉(打至7分起) 90g
步驟:
(1) 魚膠片用冰水浸軟備用;
(2) 紅桑子果蓉和砂糖煮至糖溶,加入(1)拌勻待涼;
(3) 將(2)和打至7分起的淡忌廉拌勻後加入櫻桃酒拌勻;
(4) 倒入朱古力海棉蛋糕模中,將新絴紅桑子平均放在紅桑子慕斯上,放入雪櫃凝固。

(C) 朱古力慕斯 (Chocolate Mousses) 這個 chocolate mousses 既食譜, 吃下去似忌廉凍多過似 mousses, 所以質感比較實在, 好似在吃朱古力雪糕咁 ~

材料 :
牛奶 30g
淡忌廉 45g
可可粉 8g
朱古力(70%) 85g
淡忌廉(打至7分起) 120g
牛油 60g

步驟 :
(1) 牛油放軟備用;
(2) 朱古力用熱水先座溶
(3) 將鮮奶及忌廉加熱至滾, 熄火後再加入可可粉, 用打蛋器攪拌至均勻。
(4) 再次開火,用打蛋器邊攪至可可粉融化。
(5) 再大滾時加入已溶了的朱古力內, 待一會才攪拌, 趁暖時加入牛油用餘溫將其溶化。
(6) 將淡忌廉打至7分起再加入 (5) 再將其倒進模中。

(D) 朱古力淋面
材料 :
水 45g
砂糖 112g
淡忌廉 105g

可可粉 45g
魚膠片 5.4g

步驟:
(1) 將魚膠片浸軟待用
(2) 將水, 砂糖, 淡忌廉放入鍋中加熱至沸點;
(3) 熄火加入可可粉 攪拌均勻,再開火至滾再熄火,加入魚膠片拌勻至溶化, 過篩;
(4) 待涼至40度左右,便可淋到餅面上。

蛋糕組合
(1) 朱古力海棉蛋糕舖在模具底部
(2) 覆盆子慕斯
(3) 朱古力慕斯
(4) 朱古力淋面
蛋糕裝飾 :
(1) 新鮮覆盆子數粒
(2) 可可胚乳
(3) 朱古力片數塊 (貼上轉印紙)
三個壽星同我個蛋糕合照 ~~
同場加映大契整比我既特大七吋咖啡味曲奇 ~~~ 正呀 ~~~ 每位壽星都有得到 Connie 媽既曲奇一份 ~~

另外因為之前買唔到 Raspberry 果蓉, 怕無野整到出黎, 我已經預先買多盒熱情果果蓉, 所以趁仲可以整多個 4 吋 cake 仔, 於是整左個熱情果白朱古力慕斯蛋糕, 餅底用返上面朱古力海綿蛋糕做底。不過個白朱古力慕斯太削, 整得唔好 ~ 下次再試 ~~


個樣好唔掂 ~ 非常地獄 ~~

但個味道又 ok 喎 ~ 不過個熱情果 jelly 硬左d 者 ~~

2 則留言:

  1. 2種味都好正呀,下次可以整PASSION吖..多謝你為我地做咁好味既蛋糕~YEAH~

    回覆刪除