2009年5月18日星期一

香濃焦糖巧克力塔 【Tarte au chocolat et caramel】

呢個香濃焦糖巧克力塔是偉哥既生日餅, 因為佢鐘意食朱古力, 我終於都有機會試整呢個 tart 啦 ~

我用左 Venus 既食譜, 因為本來佢做細 tart, 我呢個其實不是 tart, 是 pie, 我將佢的份量除2 就做左一個 7 吋既 pie ~ Venus 的食譜
底層係朱古力脆餅底, 中間是焦糖醬 (拖肥) , 上面鋪上軟滑朱古力, 我另外洒上金粉同可可胚牙 ~ 真係岩晒朱古力狂 ~~ 個味好夾, 雪凍d 食會好d , 因為無咁甜。
鳴謝阿 wing 提供相片 ~ 多謝 ~

沒有留言:

發佈留言