2009年5月25日星期一

酥皮叉燒飽, 脆皮菠蘿飽, 雪山飽

又去 Winnie 姐度學整酥皮叉燒飽, 脆皮菠蘿飽同埋雪山飽, 其實之前我已經在怪師傅度學過酥皮叉燒飽, 其實主要係想學個雪山飽 ~ 正呀 ~~ 我地4個人一組, 有阿仔契媽, yellow 小姐同佢妹妹 ~ 你睇下舊粉 ~ 勁搓 ~
我地放入鑊內令佢快d 發酵 ~ 你睇 ~ 已經發到好大盤 ~
將麵團搓成波波再第二次發酵 ~
呢個係叉燒飽個餡。跟住我地將叉燒放人麵團內再發酵...
在飽上要唧上酥皮 ~ 其實是"墨西哥" 上面果層野....

每人五個 ~ 準備入爐 ~~
出爐啦 ~ 成個"墨面哥" 咁樣 ~~


立即試食 ~~ 好味喎 ~ 個飽都好軟熟 ~

同一個飽底, 我地再整胞皮菠蘿飽 同雪山飽 ~ 呢個係 winnie 姐另外加既紅豆餡, 我地做左個記號, 但有d 不雅...

出爐啦 ~ 唔記得做記號, 所以唔知入面d 是乜野餡。

好靚既迷你脆皮菠蘿飽 ~

呢個係紅豆餡 ~

呢個係奶皇流沙餡 ~ 好正呀 ~~~

7 則留言:

  1. 好玩呀....包包個個都好軟熟,奶皇流沙餡 超正呀! 我會好快再試, 希望可以成功!!

    **所有包包一日沽清..哈哈!!

    回覆刪除
  2. 我有d 留返第日早餐, 但阿仔唔 like 叉燒飽, 可能有洋蔥既關係...我自已就吃左好多個...奶皇流沙我都想整多次...因為我超鐘意奶皇....

    回覆刪除
  3. 我食果個都係奶皇流沙,好味呀!

    回覆刪除
  4. 下次可以白汁雞肉都得wor..or 包腸仔, 但係我覺得如果包鹹味, 包種可以減糖,因為我覺得包種甜左D!

    回覆刪除
  5. 路過的... ^^
    好犀利呀..見到個流沙奶黃包真係留哂口水~~~
    可以在家用普通細焗爐做嗎? ..^^..

    回覆刪除
  6. Hi ~ Hay.c
    多謝呀 ~ 可以用家用既焗爐整, 有溫度調節就得架啦 (大概用 180 ~ 200度焗) ~

    回覆刪除