2009年5月11日星期一

開班授徒 ~ 法式士多啤梨蛋糕 ~【Fraiser】

今次再次 encore 【Fraiser】, 不過係開班授徒, 花小姐個千金話要學整3月份生日 cake 之法式士多啤梨蛋糕 ~ 仲諗住佢咁孝順整比媽咪食, 但點知原來佢是整比朋友食架 ~ 不過算啦 ~ 出年自已整返比媽咪補數啦 ~
之前果晚去超級市場買士多啤梨, 一係就熟到就黎爛, 一係就成個乒乓波咁大, 太大糕整出黎無咁靚 ~ 但最後我都是揀左一盒長柄士多啤梨, 好大粒, 主要係比佢既香味吸引左 ~ 揸住個柄好似食緊波板糖咁, 阿仔勁興奮 ~

是晚爸爸出招, 整在薯仔焗雞比我地吃 ~ 正呀 ~~~

d雞好嫩滑 ~~

花千金話佢d friend 覺得個蛋糕好味 ~ 咁就好啦 ~ 最緊要好味 :P

2 則留言:

  1. 花小姐個千金要打patpat...記得出年整番個比媽咪慶祝下喇....

    **請你同爸爸講我好耐冇食過佢整既野...幾時整比我食先....

    回覆刪除
  2. 哈~~~ Connie~~ 我地下次約埋一齊再食過啦~~ 其實我都有份食既..

    我真係好有口福, 個Fraiser份量十足, 士多啤梨超甜~~ 混埋吉士, 超清甜~~ 食到個個lam lam 脷 XP

    燒雞又確實真係好滑, 味道啱啱好, 我未試過咁樣半隻雞用手食~~ 嘩哈~~

    花小姐字..

    回覆刪除