2009年5月11日星期一

母親節獻禮 ~ 芒果忌廉蛋糕

又到母親節, 當然要襯呢個節日整返個蛋糕慶祝下 ~ 自從學完唧玫瑰花後都試過自已再唧, 今次終於有機會啦 ~ 我地今日有三個媽媽, 就係我奶奶, 我媽咪同埋我 ~~ 我地成家人去左八喜度食晚飯 ~
呢個蛋糕低用左芒果戚風蛋糕做底, 6吋份量但整左7吋模, 所以有d 薄....不過唔怕, 陣間中間層 cream 厚d.... 死啦 ~ 結合既時候邊高邊低, 但已經無得補救啦 ~ 算啦 ~ 心意搭夠 ~
用花唧咀唧花但出黎既效果花瓣唔夠大, 變左康乃馨多過似玫瑰, 不過都好, 應節呀嘛 ~
d 花唧左好耐...d cream 好快又溶, 下次要用牛油忌廉....

最後加左d 芒果波波在面再唧埋樹葉, 但爸爸話d colour 好似花塔餅同埋好 80's , 但好左個芒果夠甜, 蛋糕亦鬆軟 ~ 所以佢地食晒無野講 ~~
呢幅畫係 Heaton 畫黎送比我架 ~ 靚嗎 ?


三媽一子黎個合照 ~~

3 則留言:

  1. 嘩~~~ 半夜整都有咁既出品, 好好啦~~

    80年代feel?? 少少似我細個時既蛋榚樣, 仲要係奶油個隻..

    好溫馨好sweet呀~~ 三代同堂~~

    P.S.:鞭撻花千金下年整反個比我先至得..

    回覆刪除
  2. 係呀 ~ 茶餐廳果d ...其實教呢個 cake 個師傅也是停留於 80's , 佢話而家d整餅師傅唔識唧 Cream, 只識放生果.....

    回覆刪除
  3. 三代同堂好開心好有福氣呀

    回覆刪除