2008年12月10日星期三

Bit 仔霆


話說呢排阿仔鐘意改花名, 成日叫我改佢花名, 早排叫我以後叫佢 "吳好郁", 呢幾日又改名, 叫 "Bit 仔霆", 完全唔知點解, 不過佢即席畫左幅畫...話呢個就係 "Bit 仔霆"...


我知佢在學校都係咁改同學花名, 但話極佢都係咁...好唔尊重人...老師比左本書佢睇, 叫"尊重", 希望佢學識點樣尊重人同埋尊重人地個名...唉 ! 都唔知點教 ....

4 則留言:

  1. 點樣"Bit仔霆" 咁鬼搞野, 契仔越叫佢唔好做佢就再做得過癮d比你睇, 果日佢都不停咁亂咁叫我, 我都好明白..現在只有不停提點佢...希望佢快d改善呢個行為la..

    回覆刪除
  2. 係...Bit 仔霆呢個咁怪既名都比佢諗到...而家我個名係"崩媽" ...不過都好過叫"衰媽

    回覆刪除
  3. 慢慢黎啦, 不過如果佢叫你花名, 我覺得你唔好應佢, 直到佢叫番你做媽媽, 俾佢知唔係人人都鍾意俾人叫花名架...

    回覆刪除
  4. 我已經無應佢..但佢不停咁講...."點呀..崩媽 ! 嘻嘻!" 佢自已覺得好似好好玩咁, 但佢真係叫我既時候會叫番媽媽, 所以我都唔知點....

    回覆刪除