2008年12月29日星期一

Brownies + 栗子忌廉蛋糕 @ my home

Boxing 在我家攪左個 chrismas party + Samuel birthday party, 叫左 KFC之外, 大家都有整好多野食黎, 有 Connie 既沙薑鳳爪, Samuel + Wing 滷水牛展, Sharie 既桂花紅豆糕, 仲有我既 Brownies ~ 樣樣都好好味呀 ~ 不過我唔記得影相呀 ~~~~


呢個就係 Samuel 既 Birthday Cake ~~ 栗子忌廉蛋糕...不過無人知我用黃色果d係乜野黎, 以為我擺炸菜....其實係在 City super 買既日本糖浸栗子....不過好在大家話好味者 ~

切開係咁既, 但脆脆好散, 落得唔夠多朱古力...個份量有d 問題...下次可以落多d ~

其他相請去我 facebook 度睇 ~

1 則留言:

  1. 呢晚我地自家製食物樣樣都唔錯, 媽媽我好比面你, 我平時唔食Brownies 呢晚我幫襯左兩件呀, 返到屋企我又食左件, ~~ 栗子忌廉蛋糕都好好味, 蛋糕裝飾賣相我覺得整得已唔錯, 得一個朋友仔非常有意見je...haha, Sharie 既桂花紅豆糕契婆好like, 佢話唔甜又好清香, 結果全部比佢掃清晒...

    回覆刪除