2008年12月5日星期五

失敗的 --- 草莓馬卡龍 (Macaron) - 附食譜

成日想整馬卡龍, 但試過一次整朱古力味...失敗!!! 完全慘不忍睹, 成盤無一粒剩....今次再試係因為公司老闆請我地食 $20 一個既 Macaron...(超貴呀 !!) 好唔抵得佢要賣咁貴, 橫豎屋企有材料, 我要整 !!!!
今次整草莓味, 未入爐前個樣都得得地 !!! 杏仁粉我今次篩左先磅, 所以個糊好好多 ....但焗到一半個面就烈左...裙邊岩岩出現時, 但無得救啦, 仲用牛油紙...超難甩 !!! 最後掉晒....唔順氣整多一轉, 整細粒d 用返不沾布, 但都係爆面 !!!!! 激死我啦 !!! 有人話放焗爐下格, 但有d人就話要隔底火, 究竟邊樣真 ?? 夜啦, 呢次有一粒無爆, 叫做好過無, 下次試放中間....唔該有人知就話我聽點解會爆面 !!!! 由於太樣衰, 無心機整個餡, 就咁痴埋算數 !!!

食譜
杏仁粉: 25g (我篩左先磅)
草莓果汁粉: 3g (可改可可粉或粟粉造原味)
糖霜: 38g
===將以上粉類過篩備用===
蛋白 : 23g
砂糖: 23g

做法 :
1. 將蛋白打至起泡,加入砂糖後打成忌廉狀。
呢個step如果打得唔夠,唧出黎會瀉身,成品較為扁身。如果打得太起,唧出來時會有紋,成品表面不夠平滑。

2. 將過篩o既粉類分兩次加入拌勻。

3. 加入果汁粉 (記得攪勻) 如做原味想加色就可以最後加。普通food colouring就可以了。

4. 最後將蛋白糊放入唧袋,在牛油紙上唧成圓型大概2cm直徑一個,預熱焗爐 180度。等30 鐘表面乾透便可入爐。

5. 入爐即時降溫至150度,焗10分鐘。(於差不多8-9分鐘就會有裙邊出現。)
然後慢慢調至120度焗5分鐘,
再慢慢調至110度焗5分鐘。一共20分鐘。
降溫時要慢,太約2分鐘調低10度。
如用牛油紙,出爐後要立即用凍水在牛油紙底下掃幾下,令餅仔容易甩出。我自己用不黏布,較方便。

10 則留言:

  1. 個樣都唔錯, 但係好似昇得唔夠起咁...個粉槳會唔會都係稀左d呢...無緊要再努力...等你再整過完美版...今次我都覺得好靚喇...

    回覆刪除
  2. 個爐火未能掌握...會再整...

    回覆刪除
  3. 好勁呀, 我又要學下整先:P

    回覆刪除
  4. 而家仲係未完全成功...要再試, 不過我覺得都幾浪費...因為失敗左要掉左佢...嗚嗚...

    Sharie,
    快d整個戚風黎試下先啦 ~~~

    回覆刪除
  5. 草莓果汁粉係邊度買架? 係咪又係買蛋糕材料既舖頭有得買?
    除左

    回覆刪除
  6. 除左用可可粉整朱古力味,士多啤梨, 仲有冇其他味好整?

    回覆刪除
  7. 好多味都可以整, 士多啤梨粉在銅鑼灣心甜買既 http://www.sweetiebaking.com/Product_Menu_chi.htm

    我仲買左 mango 同香芋, 因為個顏色靚 ~
    其實你仲可以整 :
    綠茶 ---> 因為都是用粉
    但唔可以落果汁 / 水份既物料, 因為會個麵糊會瀉的, 但你落食用色素都得, 但就無特別味.

    回覆刪除
  8. Hi ar皮, 你好! 剛睇到你這篇POST內MACARON之圖片跟我常出爐之MACARON的問題相差不多, 而我的MACARON的問題是: 在入爐後,面爆裂 + 沒有裙邊。請指教如果可做出一個成功的Macaron. 謝謝!

    回覆刪除
  9. 請參考呢個 recipe, 應該好好多, 祝你成功 ~

    http://ahpeiblog.blogspot.com/2009/08/blog-post.html

    回覆刪除