2008年12月29日星期一

平安夜 ~ 食牛扒 ~

聖誕前去行 Sogo , 見到呢個 Mulit BBQ Grill , 大強同我都好想買, 因為佢可以整串燒, stone grill, 八爪魚丸....但個 sales 話24/12 有大減價, 所以唔買住, 我地等到 24 號去左買 ~ 成 set $398 ~ 抵呀 ~ 於是我地再去買牛扒, 是晚就是玩 grill ~
首先由大強操刀, 整左露筍先 ~
再用塊 stone 整牛扒 ~ Yummy 呀 ~ 唔駛落野都好好味 ~~
仲有大強既拿手煎薯角 ~
今晚好滿足, 唔想出街同人迫又駛 $ , 在家是最好的選擇 ~~

3 則留言:

  1. 我都好想買呢個呀...依家仲on sale 嗎?
    面頭果塊雲石係咪送埋??

    回覆刪除
  2. Sogo 做完特價, 但我見 PCCW 網上購物有得賣, $298成套添咋...考慮下 ~

    回覆刪除