2008年12月10日星期三

La Maison du Chocolat ~ 馬卡龍

呢盒馬卡龍唔係我整, 但有幸吃到2 粒 ~ 6 粒/$120。

呢間坐落於 PP 入面既高檔朱古力店 La Maison du Chocolat , 入面賣既朱古力同糕點好似珠寶同藝術品咁, 都唔敢行入去望, 廚窗外望到價錢更加唔敢行入去。呢個馬卡龍食落去唔太甜, 中間夾左朱古力醬, 個餅既味道就唔講都唔係太知道係乜野味, 不過我估一粒是 Raspberry, 另一粒是 Cherry, 同事就吃左 Vanilla 味 同朱古力味... 不過另外一樣野仲好味...就係一餅黑朱古力, 入面有各款果仁, 橙皮, d果仁超好味, 又好香橙味, 不過要 $190 /100g, 真係貴過買水晶...

其實賣到 $20 一粒, 中間既工夫同材料都唔少, 所以其實都唔係唔值, 不過唔食又唔會有問題, 話晒$20 cheap cheap 地都仲買到個 lunch box....叫做食過就算啦...

2 則留言:

  1. I'm so envious!!! La Maison du Chocolat is the best! Too bad they don't have a shop in San Francisco!

    Vi

    回覆刪除
  2. Dear Venus,

    不過佢個馬卡龍真係唔覺得甜, 呢樣野我覺得應該同其他店鋪的分別, 可能係佢個朱古力醬餡做得好, 所以已經搶左馬卡龍的甜味...

    你整果d 都好靚呀, 應該好好味, 可惜無得試你手勢 ~

    回覆刪除