2008年12月19日星期五

Habibat Pre-launch party

接到友人邀請佢有份開既 bar & lounge pre-launch party, 因為近屋企, 所以同大強去睇下 ~

Habibat lounge 地點位於灣仔合和中心對面新起的 Qre Plaza, 成幢 building 都係飲飲食食, 而呢間bar 位於29/F 最高果層, 唔講唔知呢幢 building 有29 樓咁高 ~

由於是 pre-launch party, 是日酒水全免, 我又麻麻地飲酒, 所以大強叫埋 Samuel 去陪佢 ~

一上到去 ~ 嘩好熱鬧, 好多人同埋有加上有強勁既音樂, 有DJ現場打碟, 氣氛幾好, 但因為太多人既關係, 其實都唔係幾睇到整個 lounge 既佈置如何, 但同 Census ( 我wedding party 果間bar) 有d 相似, 友人T先生話原來佢地同 Census 老闆們有份投資, 仲帶左我地入 VIP area, 係個露天既 area , 為 VIP area, 望出去會見到合和同埋附近d 高樓大廈, 都幾好 view, 另外出面仲有個天台, 上面有間玻璃屋, 不過平時係唔開放既, 只供 priviate party 使用 ~ 咁又幾好喎 !

我唔好酒, 由於太多人既關係我簡單地叫左杯紅酒, 但無晒紅酒杯 (洗唔切) , 於是用左高身啤酒杯斟比我, 攪到我飲多左, 有d wing wing 地頂唔順要返屋企訓啦, 因為第日又要返工, 大強同Samuel 就玩多陣, 後黎先知是晚有成 500 人 (O_o ) ! 唔怪之得咁熱鬧啦 ~~

呢間 lounge 我估平日無咁多人都幾好坐, 相信消費亦無銅鑼灣咁高, 遲下可以考慮去果度飲野傾計 ~

The habitat lounge
29/F, QRE Plaza
202 Queen's Road East,
Wan Chai,
Hong Kong

C.S hotline : 3758 9000

3 則留言: