2009年2月16日星期一

情人節快樂 ~~ 手做朱古力 ~~

情人節前席, 去左 Winnie 姐度學整朱古力, 雖然知道唔係太難, 但都想試下自已整係點既, 因為當日是2月12 日, 我估會有好多人報名, 因為我去二記時仲未見過如此多人, 仲勁過 Christmas , 非常恐怖, 但點知去學整朱古力時就得4 個同學仔 ...比我想象中要少, 可能大家都識自已整啦.....

因為人少, 是日個 recipe 原先得三款, 但我地整多左幾款口味 :松露 ~~ 我至愛 ~~
呢款就係 A 貨金莎 ~ 入面包住原粒榛子, 軟心朱古力同榛子碎, 另外出面包多一層朱古力 ~ 呢款係軟心朱古力外面加 coating ~最後發覺我唔記得攞呢款口味....所以無試到...

士多啤梨朱古力 ~ 脆脆朱古力球 ~ 超易整又好味 ~ 開心果軟心朱古力~ 但唔好用全盒食剩果d 黎整, 因為咸咸地... 仲有一款係提子冧酒軟心朱古力, 不過miss計算錯誤, 所以整得唔好, 下次應該整定個朱古力殼 ~ 不過個軟心味度 ok, 我將台灣買返黎既朱古力食剩個盒留返黎循環再用, 個個都話 " 乜個盒咁靚 ~ " 我話係呀, 成盒 Tiffaxxy咁 ~ 幾正 ~~ 是日拿走兩盒大壽司盒+ 6粒裝既朱古力, 但大強唔吃朱古力既, 好在有豬囉同我消化, 佢超鐘意食...不過食完又超興奮....

1 則留言:

  1. 雖然我唔係你情人, 但都慶幸試到你整Chocolate...嘩..超正!! A貨金莎我至愛好鬼好味, 吳太識做啦..heehee, 契仔食果時勁好笑, 一野o交落去松露跟住眼仔碌碌講...嘩~有d苦苦地, 跟住我地未有時間再問佢..佢已經將成粒放晒入口, 成口朱古力粉...笑死人!! 你整所有野契仔都會係你super fans 一定清晒..放心!!

    回覆刪除