2009年2月9日星期一

台北自由行 ~ Day 2 ~ Part II

買完 cake 去左六張犁 -- 阿蘇介紹果間 "明月湯包"吃小籠包 ~ 因為唔知道捷運邊個站出, 我地攪錯左, 行左好耐先搵到 ~~ 佢有兩個鋪面, 我地去左新裝修果間 ~

由於唔係太肚餓, 只係叫左一客蟹皇湯包同埋招牌鍋貼 ~ 蟹皇湯包就非常之正, 超多汁個皮又薄, 不過個肉就可能比較瘦, 所以食落個餡比較乾, 個鍋貼就一般, 無乜特別, 無阿蘇講到咁跨張 ~

食完湯包, 我地去左行五分埔, 果度專賣衫, 好多是批發黎既, 價錢比較平, 但我無乜收獲, 因為無乜衫岩我 size ~~

行完就去左" 鬍鬚張 " 吃魯肉飯, 碗魯肉好香但無乜肉, 肥肉比較多 ~

反而個豬手就好正 ~ 好淋好夠味 ~ 阿鬍鬚張個人都好 in 下, 連枝仙梅湯都要扮 bathing ape ~ 笑爆咀 ~

Cont'd .....


沒有留言:

發佈留言