2009年2月9日星期一

台北自由行 ~ Day 3 ~ Part II

跟住我地去返去捷運木柵站, 去動物園行下, 其實我都黎過, 不過今次多左貓熊 ~~ 即係能貓, 佢地係"團團" & "圓圓" ~~
可惜入到去佢地訓左覺, 郁都唔郁 -_- " 所以我唯有同隻公仔影相啦 ~
睇完貓熊跟住仲有去睇下其他動物 ~~ 快速地遊覽一下個動物園 ~~





跟住我地就塔返車出去市區 ~ "支力支力" 地, 出去 High Tea 先 ~~


去左敦化果間小熊之家 ~




我地每人叫左一個花茶同埋點心, 是玫瑰花餅乾同朱古力蛋糕+雪糕 ~ 好味呀 ~~ high tea 完就去返西門町行街啦 ~


Cont'd .....

沒有留言:

發佈留言