2009年2月16日星期一

柚子紅莓慕絲蛋糕心型版+ 浪漫牛扒 ~

今次又整左柚子紅莓慕絲蛋糕, 不過係心型版, 不是整比我老公食, 是整比朋友 ~ 祝佢有個開心浪漫既情人節 ~~ 仲用左我在 citysuper 買既玫瑰花朱古力模整朶玫瑰花做裝飾, 我覺得幾靚, 不過枝花略微粗左少少...有d 唔合比例 ~~哈哈 ~~
是晚情人節唔出去食費是比人"略", 在家自已整牛扒 ~ 當然有人整比我吃啦 ~~~ hehe ~ 個大啡菇好好味 ~個一串紅蕃茄都好 juicy, 豬囉要求一個要生食 ~ 佢話超好味 ~

2 則留言:

  1. 雖然粗左少少但支rose又幾靚wor...good, 蛋糕味道一定good la...唔使講!!

    吳先生手勢我都已嘗試多次一定無失手啦! 吳太呢晚你就腳un..un有人服侍..正!豬囉過然識食..貴價紅蕃茄更係好味啦..he he

    回覆刪除
  2. 不過洗碗也是洗餐死...洗完就訓著左 ...Zzzzzz

    回覆刪除