2009年2月9日星期一

台北自由行 ~ Day2 ~ Part III

今日主要都係食, 下一站就係去士林啦, 我次次黎都要去, 因為呢度d 野食同埋係咁多個夜市最正的 ~



由於岩岩吃完, 所以我都唔係幾食到野, 我揀左 " 大餅包小餅" 我次次黎都未試過, 今次終於試到~~ 我叫左肉鬆味 ~ 正 ~~


仲有大塊雞排 ~ 當然唔少得 " 愛玉冰" ~~~ 正正正 ~~~




驚熱氣, 返酒店前有西門町度買杯白苦瓜汁 ~ 賣野比我個男仔知道我地是香港黎既, 即刻同我地操流利廣東話, 原來佢係馬來西亞人 ~~

3 則留言:

  1. 我都好掛住d大塊雞排, 鳳爪.., 白苦瓜汁..hee hee..你飲到喇...哈哈!! 今次有無大叫呀!! 操流利廣東話咁似上次咁既!!

    回覆刪除
  2. 白苦瓜汁係上次我地買果檔黎架, 可能係同一人, 今次佢加左橙汁, 好味好多 ~

    鳳爪已經唔見左, 無得吃唔知係咪禽流感既關係...

    回覆刪除
  3. 諗起d炸雞排都流口水呀...

    回覆刪除