2009年2月9日星期一

台北自由行 ~ Day 1 ~ Part III



去完 Tina 廚房都徬晚啦, 我地都要趕返台北 Check-in , 如果唔係就去唔到 Mr.J, 原先訂左位 18:30, 要改為 20:00. 但我地都要 20:30 先到... 我地搭捷運去到市政府站搭的士去 ~





個 Merry-go-round 好靚呀 ~

我最鐘意呢張劇照 ~ 姐卵就在我隔離 ~~ 呵呵 ~~~


葉湘倫叫大家唔好亂彈....

呢個是"不能說的秘密" 入面個鋼琴 ~ 是道具黎既 ~









個 Menu 成本琴譜咁 ~

大部份都是套餐, 我地每人叫左一個餐, 費用都是每人平均一舊水左右 ~






成個餐又頭盤, 湯, 主菜, 又甜品至野飲包晒, 其實香港呢個價都食唔到, 味道一般但我覺得復興店好味d, 不過呢度行到邊都見得到姐卵, 仲有好多紀念品賣, 如果是姐卵 Fans 一定要去啦 ~~


姐卵好型呀 ~~ 可惜撞唔到佢啦 ~~

我地跟往去左行誠品, 然後返酒店, 第一日既行程完結 ~~

我地今次住喜苑飯店, 前身是萬事達 (重慶店) 比想像中 OK 好多 ~


個廁所幾靚 ~個房都算大 ~ 一般既野佢都有 ~

2 則留言:

  1. 睇你企係姐卵隔離幾sweet..下次我都要去啊!

    回覆刪除
  2. 姐卵迷一定要去啦, 唔去對唔住自已 ~

    回覆刪除