2009年2月9日星期一

台北自由行 ~ Day 1 ~ Part I

我地開始第一日既旅程啦 ~ 今次我地搭港龍早機, 但因為發生左d 意外, 我地趕唔切上08:15 班機, 發生不愉快事件, 最後航空公司安排左另一班國泰既班機, 好彩是 delay 1 個鐘, 不是太影響行程 ~











一落機, 都落幾大雨, 所以我地取消唔去新竹果個薰衣草森林啦, 改左去桃園既"大溪花海", 到步後我地搭客運去桃園既火車站, 果度有得寄存行李, 咁我地擺低行李之後我地就去搭去大溪花海既客運, 車程大概要 40 ~ 45 分鐘。

去到大溪, 再要轉一程車去花海, 但要成個鐘一班, 咁岩我地又錯過左, 於是決定塔計程車去花海, 車程大概 15 分鐘。果度既的士司機覺得我地好怪, 因為我地申手截車, 佢話果度是唔會有人申手截車既, 因為無乜人會搭計程車, 最多都是 call 車。

我地去到大溪花海, 但都幾大雨, 有d 掃興, 花海地方不算大, 但也有薰衣草, 但唔係太靚, 因為綠色仲多過紫色。



呢度就係花海其中一個景觀, 好多台劇都在呢度拍攝... 好似有"惡女阿楚" , 仲有"姐卵" 既花海 MV 都是這裡拍攝 ~

奇怪地仲有d 動物睇, 我相信是比小朋友睇多...





仲有乳牛...

大溪花園農場

農場地址:桃園縣大溪鎮福安里4鄰復興路1段1093巷27號(慈湖停車場旁)
服務電話:(03)388-0801
web site : http://www.tasheeblmn.com.tw/chinese/chinese.htm


Cont'd....

沒有留言:

發佈留言